Yogareeksen

 

 

Of je nu veel, weinig of geen ervaring met yoga hebt, en je wenst onderstaande viniyasas te gebruiken, dan doe je dit op eigen risico.

Volg je les, vraag dan aan de leerkracht of de reeks die je wil uitvoeren voor jou geschikt is en of ze al dan niet aanpassingen vergt die rekening houden met leeftijd, lichaamsbouw, mankementen, soepelheid...

 

 

Downloads:

 

Inleiding in de yoga: theoretische uitleg en eenvoudige asanareeksen (dit is een bestand van 8MB, download kan even duren)

 

Een hele resem yoga vinyasas:

Hierna volgt een resem yoga-vinyasas waaruit gekozen wordt voor de yogacurussen. Sommige reeksen bestaan uit één pagina, andere uit meerdere pagina's.

pagina 1pagina 2pagina 3pagina 4pagina 5
pagina 6pagina 7pagina 8pagina 9pagina 10
pagina 11pagina 12pagina 13pagina 14pagina 15
pagina 16pagina 17pagina 18pagina 19pagina 20
pagina 21pagina 22pagina 23pagina 24pagina 25
pagina 26pagina 27pagina 28pagina 29pagina 30
pagina 31pagina 32pagina 33pagina 34pagina 35
pagina 36pagina 37pagina 38pagina 39pagina 40

 

Yogareeksen die 25 minuten duren:

 

Yogareeksen die 45 minuten duren:

 

Zeven reeksen... plus twee:

Bedoeling van de zeven reeksen is het lichaam goed te onderhouden. Zowel de fysiologische processen te ondersteunen als spieren en gewrichten soepel en stevig te maken en te houden.

De volgorde waarin je ze uitvoert doet er niet toe. Ook niet het aantal malen dat je een reeks na mekaar uitvoert. Al is het de bedoeling ze allemaal regelmatig uit te voeren.

Er is ook nog het toetje: reeksen A en B. Dit zijn twee langere reeksen die je zo nu en dan wanneer je er zin in hebt kan uitvoeren.

Je kan de reeksen afzonderlijk downloaden, of het hele bestand in een keer:

reeks 1reeks 2reeks 3reeks 4reeks 5reeks 6reeks 7

toetje Atoetje B

Het volledige bestand (6,99 MB):

zeven reeksen + twee toetjes

 

Een aangename en deugddoende yoga toegewenst!